WITAMY W SANHOUSE PODKARPACIE
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Wynajmujący/Gość- osoba, która wynajęła dom na pobyt krótkoterminowy
Właściciel-osoba, której własnością jest dom, zwany sanhouse podkarpacie
1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na podstawie których można dokonać rezerwacji oraz zasady przebywania na terenie domu pod nazwą sanhouse podkarpacie mieszczącego się pod adresem: Nozdrzec 26S, 36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie.
2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Wynajem dotyczy całego domu dla maksymalnie 9 osób.
4. Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej. Dokonując rezerwacji należy określić termin pobytu oraz liczbę osób. Minimalny czas wynajęcia to 2 doby.
5. Po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić zaliczkę w wysokości 25% kosztów całego wynajmu w ciągu 24h. Brak wpłaty zaliczki jest rozumiany jako rezygnacja z rezerwacji.
6. Zaliczka jest traktowana jako kaucja i stanowi zabezpieczenie na wypadek poczynionych szkód podczas pobytu.
7. Kaucja zwracana jest w dniu wymeldowania przez Właściciela, pod warunkiem, że stan techniczny wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie domu , jak i samego budynku oraz terenu do niego należącego, będzie nie gorszy niż w dniu zameldowania.
8. Zaliczka stanowi również zabezpieczenie na wypadek rezygnacji z wynajmu i nie podlega zwrotowi. Jest możliwa jedynie zmiana terminu pobytu na inny, dostępny.
9. Płatności za cały pobyt należy dokonać w dniu przyjazdu po przekazaniu przez Wynajmującego kluczy do domu.
10. W przypadku wystąpienia usterek technicznych w domu lub na jego terenie Gość powinien zgłosić je Właścicielowi. Zabrania się samodzielnego dokonywania jakichkolwiek napraw.
11. Jest możliwość przedłużenia pobytu, po wcześniejszym poinformowaniu Właściciela, o ile będzie dostępny wolny termin.
ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE
1. Doba rozpoczyna się o godz:12:00, a kończy o godz:11:00.
2. Należy poinformować telefonicznie o planowanej godzinie przyjazdu.
2. Na terenie kompleksu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00
3. Zakwaterowanie następuje w dniu przyjazdu, w obecności osoby upoważnionej.
4. Wykwaterowanie następuje w domu w obecności osoby upoważnionej.
5. Gość w ciągu 2 godzin po przyjeździe dokonuje odbioru domu- sprawdza wyposażenie np. meble, okna, wyposażenie łazienek oraz sprzętów AGD i RTV. W razie zauważenia jakichkolwiek usterek sprzętu bądź zniszczeń zobowiązany jest zgłosić je niezwłocznie Właścicielowi. Zabrania się samodzielnego dokonywania jakichkolwiek napraw.
6. W domu może przebywać deklarowana przez Wynajmującego liczba osób. W przypadku niepoinformowania Właściciela o dodatkowych osobach następuje zerwanie umowy bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
7. Dozwolone jest przebywanie osób odwiedzających, w godzinach 07-22.
8. Wynajmujący zobowiązany jest do zwrotu domu w stanie zastanym. Niedostosowanie się do zobowiązania skutkuje zapłatą rekompensaty w postaci pozostawionej kaucji.
ZASADY KORZYSTANIA Z WYNAJMU DOMU ORAZ TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO
ZASADY KORZYSTANIA Z BALII OGRODOWEJ
Z balii mogą korzystać osoby pełnoletnie.
Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe.
Z balii nie powinny korzystać osoby:
-z chorobami serca, nadciśnieniem, chorobami naczyń krwionośnych
-z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi
-z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi
-z podwyższoną temperaturą ciała
-kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży
ZABRANIA SIĘ KORZYSTANIA Z BALII OSOBOM pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
Nie należy dotykać elementów pieca i komina w balii, mogą być bardzo gorące!
Prosimy o nie siadanie na pokrywie termicznej banii oraz zamykanie jej, gdy z niej nie korzystamy.
Przy balii na tarasie znajduje się ROLETA zamocowana do ściany, którą Państwo możecie rozsuwać, podczas kąpieli w balii, czy spędzania wolnego czasu na tarasie. Prosimy pamiętać o jej zasuwaniu/składaniu, by nie została uszkodzona, np. przez silny wiatr.
ZASADY KORZYSTANIA Z PALENISKA/GRILLA
1. Rozpalanie ogniska/paleniska możliwe jest wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym.
2. Na terenie całego obiektu zabrania się korzystania z materiałów łatwopalnych, wybuchowych, fajerwerków oraz wnoszenia ich do domu.
ZASADY DOTYCZĄCE POBYTU ZWIERZĄT
1. Zwierzęta są mile widziane (po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym).
2. Opłata za pobyt zwierzęcia to 30zł za dobę.
3. Zwierzę musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia (aktualne szczepienia i odrobaczenia).
4. Właściciel zwierzęcia powinien posiadać własne posłanie dla niego.
5. Właściciel psa zobowiązany jest do sprzątania terenu po nim.
6. Prosimy nie pozostawiać zwierzęcia samego w domu.
7. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i być pod opieką właściciela. Teren wokół domu nie jest ogrodzony.
8.Prosimy, by zwierzęta nie przeszkadzały i nie zagrażały osobom mieszkającym w okolicy.
9. Właściciel zwierzęcia pokrywa koszty wszelkich szkód spowodowanych przez swojego pupila.
WAŻNE!
Właściciel nie odpowiada za wypadki będące konsekwencją nieodpowiedzialnego zachowania Gości, bądź niezgodnego z naszym Regulaminem.
Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego pobytu, Właściciel nie ponosi odpowiedzialności. Cena usług przez nas świadczonych nie obejmuje ubezpieczenia.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu czy innego pojazdu należącego do Gościa.
Organizacja wieczoru panieńskiego / kawalerskiego jest zabroniona.
Organizacja profesjonalnej sesji fotograficznej, warsztatów itp. - po wcześniejszym uzgodnieniu, obowiązują dodatkowe opłaty.
791-997-269
kontakt@sanhouse.pl
A website created in the WebWave website builder.